Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2019 23:45 - един "администратор" безсрамно лъже
Автор: putinofil Категория: Поезия   
Прочетен: 206 Коментари: 1 Гласове:
4



 
 Тема във форума на сайта Хулите. Админът в своето изказване намесва мен, защото аз съм Павел Горинов. И пише неверни неща, лъжи и клевети, които са съставомерни по чл.
147 и чл.148 от НК.
1. Никога не съм бил регистриран в сайта Хулите от 5 г. насам. Нито изтритите профили, нито профилът, написал темата, са мои. 
2.Нямам повече от сто профила тук, и подобно твърдение от човек, който изобщо не влиза в тая платформа, е  направо налудничаво.
3.иван янкулов просто лъже. И ме открива в различни профили, което е пълна обсесия.
Не ме интересува неговият сайт и не аз съм шизофренично завладян от неговия сайт, а той от мене.
4. Когато си изтрил сам един потребител, а след това го връщаш, протежираш го и го правиш герой, то това значи, че ти сам си се изплюл върху своята чест и своите принципи.

» Хайде пак, бай Иване!   
imageimage Форуми на ХуЛите » Други ...
image image image
Автор Съобщение
bordoran
Гост
image




image
imageВъведено на: 30 Юли 2019 16:36:40 » Хайде пак, бай Иване! image image
Преди известно време - също. 
Без обяснение, без мотивировка. 
Без да се предупредят потребителите, за да си архимират нещата. 
Добре, сайтът е частна собственост, Администраторът може да не иска някои лица. 
Но това щеше да бъде съвсем естествено, ако той не проявяваше недопустимо протежиране. 
Лично уважаемият г-н Администратор преди време заличи профила на Влери Станков заради нескончаемите му скандали. 
И после пак. 
Но го допусна да се върне пак. И дори го е абонирал за Избрано. 

Поезията, Истинската, не допуск подобно безобразие. 
В нея няма Избрани и Гонени. 

И вместо да трие профили, Админът би трябвало да вземе мерки за съживяване на сата, който е ужасяващо стерилен и лишен от живот. 
Само един графоман го използва за всекидневните си чешения.
 
 
image
verysmallanimal
ХуЛитер
image
image

Записан(а): Dec 03, 2010
Мнения: 125

image
imageВъведено на: 30 Юли 2019 17:43:10 » image image
Ндаааа.... 
Вопли. Без сълзи. С доста сополи. 
И питам аз - какво значи "чешения"? Новояз или ново новопавелгоринов? 
image image image
 
image image
image
Administrator
Site Admin
image
image

Записан(а): Nov 18, 2003
Мнения: 1582
Място: Интернет :)
image
imageВъведено на: 30 Юли 2019 23:05:11 » image image
Неуважаеми г-н горинов (малката буква не е правописна грешка), 
Уважаемият г-н Администратор със замах си го премества в левия крачол, след всяка твоя поява в този сайт. 
Беше време, когато си задавах въпроса: "как може, аджеба, толкова "лош сайт" като ХуЛите да е толкова неистово желан от нежелан потребител?". Вече не си го задавам, защото открих отговора. На Павел Горинов дори хапчетата не помагат - няма да му помогна и аз. Как да помогнеш на човек, който има над 100 (сто) псевдонима в блог.бг? Ами никак... Това твоето дори не е шизофрения - това е много по-тежко заболяване... 
След като нямаш други забавления - регистрирай никове. За всеки ник регистрирай поща. Губи си времето, щом те влече. За мен нещата са прости. Когато открия, че отново си тук - натискам едно бутонче. Повече от 5 сек. от времето ми, ти не заслужаваш! 
С тази тема (прилежно тиражирана може би за 12-ти път) не мога да разбера какво искаш да постигнеш. Може би да получиш някаква подкрепа от други потребители? Ами добре. Ето - оставям ти я. Дори няма да я заключвам - който желае, нека те подкрепи. Ти обаче няма повече да пишеш в нея. А дори да се промъкнеш и напишеш нещо - като го прочета аз - ще изчезне. 
Толкоз от мен. 
Знам, че няма да ти влезе в главата (дядо ми щеше да те нарече херметически затворен кютук), но пак ще ти кажа: 
Павел Горинов, ти не си желан тук! 

- - - - - 
Да се сравняваш с поет като Валери Станков е плод на болестта ти. 
Затова няма да взема отношение по въпроса.
 
image image image
image
yotovava
ХуЛитер
image
image

Записан(а): Oct 25, 2007
Мнения: 226
Място: София
image
imageВъведено на: 31 Юли 2019 07:53:22 » image image
Ако Горинов реве за архива си, ще му го дам. 
А иначе - след всяко изтриване реве в блога, че му изтрили профила в еди-кой си сайт. И сайтът бил нам къв си. Е като е нам къв си, що напира отново и отново да се регистрира? 
За подобно състояние има съответни клиники.
 
image image
image
krasavitsa
ХуЛитер
image
image

Записан(а): Oct 08, 2007
Мнения: 878

image
imageВъведено на: 31 Юли 2019 10:03:41 » image image
Изоставаш от съвремието, Администратор. 
В 21 век требе да са говори политкоректно. 
Казва се: "А си се поЯвил, и на моменто си дислоцирам репродуктивнио орган у другио крачОл." image
 
image image
image
Markoni55
ХуЛитер
image
image

Записан(а): Dec 13, 2003
Мнения: 2405
Място: Варна
image
imageВъведено на: 31 Юли 2019 13:47:46 » Ех мъка.. image image
Ама голема image Красавица, този израз си го копвам. Много добре ще ми пасне...Благодаря!

_________________
За съдбата на песен мечтая, 
като надежда в нечия душа да се вселя...



Гласувай:
5



1. анонимен - Казах ли ти днес, че си велик?
01.08.2019 23:48
Казах ли ти днес, че си велик?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: putinofil
Категория: Хоби
Прочетен: 22236
Постинги: 39
Коментари: 82
Гласове: 24
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930